CALATORIE ÎN ȚARA LITERELOR PARTEA I

12.00 lei

În stoc

Prezenta lucrare propune o strategie didactica noua, de aplicare a metodei fonetice analitico-sintetice, în procesul de formare a capacitatilor de citire, scriere si comunicare orala. Aceasta strategie tine seama de faptul ca procesul de învatare concomitenta a citirii si a scrisului este unul de cea mai mare complexitate, de aceea propune învatarea cititului cu un pas înaintea scrierii, ceea ce contribuie la dozarea echilibrata a efortului depus de elevul de clasa I.

198 în stoc

Manualul propune repetarea alfabetului de tipar și a semnelor grafice (conținuturi însusite în clasa pregatitoare) și, ca achiziție nouă, însusirea mecanismului unirii sunetelor în silabe, apoi a silabelor în cuvinte și a cuvintelor în enunturi. Practic, folosind la maximum achizitiile din clasa pregatitoare, elevii vor deprinde mecanismul citirii constiente înca din primele saptamani de scoala. Acest demers va fi facilitat de faptul ca înca nu se vor scrie literele de mana. În urmatoarele 4 unitati, se propune consolidarea citirii constiente, în paralel cu scrierea literelor de mana.

Autori

Anicuta Todea, Gabriela Urs, Mariana Rusu, Nicoleta Ona

Nivel ciclu scolar

Nivel clasa

Disciplina

Tip carte

Editura

Editie carte

An aprobare

Tip coperta

Dimensiune coperta

Numar pagini

ISBN