AVENTURA CUNOASTERII, clasa a II-a, partea a II-a

15.00 lei

În stoc

Prin lucrarea AVENTURA CUNOAŞTERII, pe care o propunem pentru clasa a II-a, aducem pe banca elevului şi în sprijinul profesorului un material care, prin structură şi conţinut, răspunde tuturor nevoilor acestora. Lucrarea are ca punct de pornire programa şcolară pentru Limbă şi comunicare în limba română, dar şi observaţiile referitoare la rezultatele elevilor români la testarea de tip PIRLS. De aceea în carte veţi regăsi atât textul literar, cât şi cel informativ, iar prin sarcinile formulate ne-am propus să contribuim la: dezvoltarea competenţei de receptare a mesajului scris, familiarizarea elevilor cu itemii cu alegere multiplă şi cei cu răspuns construit, dezvoltarea gândirii critice la elevi.

198 în stoc

Lucrarea are ca punct de pornire programa şcolară pentru Limbă şi comunicare în limba română, dar şi observaţiile referitoare la rezultatele elevilor români la testarea de tip PIRLS. De aceea în carte veţi regăsi atât textul literar, cât şi cel informativ, iar prin sarcinile formulate ne-am propus să contribuim la: dezvoltarea competenţei de receptare a mesajului scris, familiarizarea elevilor cu itemii cu alegere multiplă şi cei cu răspuns construit, dezvoltarea gândirii critice la elevi. Partea a doua a acestei lucrări este destinată studiului din semestrul doi şi conţine cinci unităţi de învăţare:

  • Colectii si colectionari
  • Povesti de primavara
  • In lumea animalelor
  • Copacii ne invata
  • Picnic in natura

Este uşor de observat că prin temele abordate dorim cultivarea la copii a unor valori ca: respectul fata de natura, prietenia, cooperarea, bunătatea, sinceritatea, curiozitatea etc. În acest sens, am selectat şi am adaptat cu atenţie textele-suport. Conţinuturile noi sunt introduse gradat, acoperindu-se în totalitate cerinţele programei în vigoare. Prin rezolvarea sarcinilor de lucru, elevii au posibilitatea să lucreze cu textul, să îşi exprime opiniile, să îşi argumenteze alegerile, să îşi manifeste creativitatea, să aibă iniţiativă, să lucreze în echipă, să se evalueze şi să evalueze. În cadrul fiecărei unităţi există distinct momentul de lectură. Lucrarea abordează învăţarea din punct de vedere holistic, astfel că fiecare unitate propune un proiect care se derulează pe parcurs şi care necesită din partea elevilor adaptare, manifestare a competenţelor formate în cadrul celorlalte dicipline. În concluzie, propunem un manual care acumulează şi valorifică experienţă, formare, creativitate în scopul pregătirii elevilor în mod real, în înţelegerea şi apropierea de text.

Autori

Daniela Stoicescu, Grațiela Bălcescu, Nicoleta Stănică

Nivel ciclu scolar

Nivel clasa

Disciplina

Tip carte

Editura

Editie carte

An aprobare

Tip coperta

Dimensiune coperta

Numar pagini

ISBN

,